Studiedag

Idag har jag haft en oerhört skön och slapp dag. Hade studiedag och fick vakna upp bredvid älskling. Helt underbar känsla! Vi bakade jätte stora super goda och kladdiga choklad muffins. Senare var det utflykt till frisören. ( Som inte alls klippte lika fint som jag) vilket gjorde mig lite sur. Imorgon väntar en dag i skooooolan, hem och jobba och sen plugga & om jag har turen med mig så kommer min John och spenderar natten. Tills det blir gryning och antagligen den jobbigaste dagarna i mitt liv infaller.
Ha en bra natt så ska jag försöka blogga mera imorgon!
Snart 1 år sen. Jisses vad tiden går fort!

Kommentarer
Postat av: Johnki

Tiden går fort när man har roligt! ;D haha

2010-11-24 @ 22:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0